Instagram následuje Messenger, nové tlačítko Contact spojí firmu se zákazníkem

Komentářů (0) Instagram

Instagram je nejen stále populárnější sociální sítí, ale také čím dál silnějším marketingovým nástrojem. O tom, že Facebook Marka Zuckerberga vidí ve spojování firem a jejich zákazníků velký potenciál není sporu a ukázalo se to ostatně již při představení takzvaných chatovacích robotů pro Facebook Messenger. Přímé spojení mezi firmou a zákazníkem má být ale evidentně cestou i pro Instagram, což ukazuje testování nového tlačítka Contact.instagram-contact-button

Instagram již začal po vzoru Facebooku testovat speciální podobu stránek firem, takže uživatel nově na profilu své oblíbené značky uvidí její zařazení do konkrétní kategorie a v neposlední řadě také právě tlačítko Contact. Po klepnutí na něj se zobrazí možnost nechat se navigovat do nejbližší prodejny dané firmy, nebo prodejce kontaktovat e-mailem.

Novou podobu stránek firem zatím Instagram testuje jen mezi malým okruhem uživatelů, ale je pravděpodobné, že se funkce brzy rozšíří. Instagram, který má více než 400 milionů aktivních uživatelů, je totiž pro firmy čím dál vyhledávanějším nástrojem. Na této sociální síti působí více než 200 000 inzerentů, kteří podobné novinky jistě ocení. Facebooku pak naopak pomohou rozšířit jeho reklamní byznys, který je primárním důvodem, proč se firmě tolik daří. V posledním čtvrtletí Facebook navýšil své příjmy o takřka 52 % a vykázal čistý zisk 1,51 miliardy dolarů (36 miliard korun).

Zdroj: The Verge